عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 3 شهريور 1403
بازدید : 20
نویسنده : کتابخونه


شرکت امرسان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان یخچال فریزر ایران است که از سال 1360 فعالیت می کند و در مقایسه با رقبای داخلی خود سابقه ای طولانی دارد. این شرکت سعی دارد با استفاده از تکنولوژی موجود در بازار فعلی، محصولات ایرانی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و محصولاتی را ارائه دهد که با سایر رقبای ایرانی مانند هیمالیا، اسنووا، الکترو استیل و غیره و رقبای خارجی رقابت می کند. همچنین به مشتریان خود 3 سال گارانتی و 10 سال گارانتی برای محصولات خود ارائه می دهد. اما ممکن است برای شما هم به عنوان کاربر یخچال امرسان یا یخچال امرسان اتفاق افتاده باشد که متوجه شوید عملکرد محصول مذکور به خوبی قبل نیست و یا بلافاصله متوجه مشکلاتی در آن شوید. مشکلات منجر به تعویض یا تعمیر قطعات می شود. پس برای تعمیر یخچال در آمل با تعمیر اول همراه باشید تا در مورد برخی از مشکلات و راه حل های احتمالی صحبت کنیم.

معرفی کلی یخچال فریزر آمرسان

یخچال های امرسون بسته به سلیقه شما گزینه های مختلفی از یخچال های کاملا ساده گرفته تا یخچال های کاملا هوشمند را ارائه می دهند. این یخچال فریزرهای موجود در بازار رنگ های مختلفی دارند و دست مشتریان را باز می گذارند که چه طرحی می خواهند.

شما می توانید یخچال فریزر بالا، یخچال پایین، یخچال امرسون یک نفره، دوقلو یا ساید بای ساید را انتخاب کنید که بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی های یخچال های امرسون خدمات پس از فروش آنها است، شما می توانید با مراجعه به وب سایت آنها در مورد خرابی و مشکلات یخچال خود مشاوره دریافت کرده و با سازنده خود ملاقات کنید. البته قیمت پایین برای مشتریان از افتخارات این شرکت است. یخچال فریزر امرسون بسته به گزینه های ارائه شده در هنگام خرید یخچال می تواند نیاز خانواده های کوچک و پرجمعیت را برطرف کند.

عملکرد امرسون نشان می دهد که این شرکت با تلاش و پشتکار در توسعه و بهبود، هر ساله کیفیت محصولات از جمله یخچال و فریزر امرسون را بهبود می بخشد. در سال امرسان در سال 1392 تا 1394 توانست محصولات یخچال فریزر A++ و A+++ را تولید کند و این مورد توجه مصرف کنندگان دغدغه مند را به خود جلب می کند.

این شرکت مدعی است در ساخت و تولید یخچال امرسان و یخچال امرسان از مواد درجه یک استفاده کرده و به همین دلیل کیفیت محصولات خود را تضمین می کند. زیبا، بزرگ، قابل اعتماد همیشه شعار این شرکت بوده است، البته بهتر است در مورد کیفیت این محصول به طور کلی با یک تعمیرکار آموزش دیده مشورت کنید. از دیگر مزایای این شرکت می توان به قیمت مناسب، خدمات پس از فروش، داشتن نمایندگی و فروشگاه اینترنتی اشاره کرد.

اما با تمام این اوصاف مشکلات و تعمیرات احتمالی روی محصولات ذکر شده اجتناب ناپذیر بوده و ممکن است حتی پس از گذشت چند ماه از خرید کابینت امرسان با مشکلات متعددی مواجه شوید. البته، می‌توانید برخی از مشکلات مرتبط با آن را با چند راه‌حل ساده برطرف کنید، از جمله: توری بیرونی یخچال را با جاروبرقی تمیز کنید، قالب‌ها را فوراً جدا کنید و از بسته بودن درب یخچال مطمئن شوید. در ادامه به توضیح برخی از آنها می پردازیم و امیدواریم این مقاله مصرف کنندگان عزیز را متوجه مشکلات احتمالی کند.

نحوه ریست کردن یخچال امرسان

اگر می گوییم یخچال آشپزخانه مهم ترین ابزار آشپزخانه شماست، اغراق نکرده ایم و بروز مشکلاتی که در آن وجود دارد، حتی اگر کوچک باشند و زود برطرف شوند، می تواند باعث نگرانی اعضای خانواده شود.

ممکن است در هنگام استفاده از یخچال و فریزر امرسان یا یخچال امرسان مشکلاتی ایجاد شود که عملکرد صحیح آنها را مختل کند. این ایرادات و ایرادات گاهی خاص بوده و نیاز به تعمیرکار مجرب و مجرب دارد، اما گاهی می توانید با استفاده از چند روش ساده مشکل کوچک این دستگاه را برطرف کنید. در زیر نحوه تنظیم مجدد یخچال امرسان خود را توضیح خواهیم داد:

ابتدا یخچال، فریزر یا فریزر خود را با استفاده از دکمه پاور خاموش کنید.

کلید shift را با یک انگشت نگه دارید و با انگشت دیگر دکمه پاور را فشار دهید.

پس از یک مکث کوتاه، کلمه بر روی صفحه ظاهر می شود. در این مرحله هیئت وارد مرحله خدمات آزمایشی می شود.

در این صورت هر بار که دکمه SUPER را فشار دهید قسمت های مختلف یخچال و فریزر با عبارات مختلف ظاهر می شود و عمل می کند.

در این صورت یخچال شما ریست شده و دوباره راه اندازی می شود.

علت درجه حرارت چشمک زن یخچال فریزر امرسون

در برخی موارد با مشکلی به نام خطای درجه مواجه می شوید و پس از آن باید علت چشمک زدن یخچال امرسون خود را مشخص کرد. به طور کلی دلیل اصلی دمای چشمک زن رادیاتور خرابی سنسورهای حساس رادیاتور است. در این قسمت به آموزش علت و راه حل رفع این مشکل می پردازیم.

دلیل اصلی دمای متناوب یخچال امرسان

وقتی یخچال شما برای اولین بار شروع به کار می کند، دمای آن خیلی سریع افزایش می یابد، به همین دلیل است که صفحه نمایش شروع به درخشش می کند. هنگامی که به دمای مورد انتظار شما می رسد، یخ زدگی ناشی از دمای انجماد یخچال را متوقف می کند. قطعا یکی از دلایل!

و دلیل دیگر اینکه دمای یخچال برای ریست چشمک می زند این است که هنگام ریست کردن، تنظیم دما اشتباه است و تا ریست شدن چشمک می زند. حال اگر بعد از اتمام زمان نصب دیدید که همچنان چشمک می زند، بهتر است قبل از وصل کردن آن به برق، حدود نیم ساعت آن را از برق بکشید. صبر کنید تا به تنظیمات مشخص شده برسد.

در صورتی که هر یک از این روش ها جواب نداد، مشکل باید در قطعات یا سنسورها باشد که در این صورت باید تعمیر یا تنظیم شوند.

چشمک زدن یخچال فریزر امرسان به دلیل نقص قطعات

1- یخچال فریزر امرسان

اگر سنسور یخ زدگی معیوب باشد و در نتیجه در فضای فریزر یخ بزند، سطح مبرد نیز چشمک می زند و این نقص فنی می تواند منجر به آسیب به سوکت سنسور، قطع شدن مدار الکتریکی و اتصال کوتاه یا خرابی شود. ، در این صورت قطعه معیوب باید تعویض یا تعمیر شود.

2-یخساز یخچال امرسان یا سنسور یخ ساز

یخ ساز و سنسورهای آن نیز ممکن است دچار مشکل شوند در صورت بروز مشکل در قطعات یخ شکن، تنظیم کننده یخ و یخ زدایی، می توان آنها را تعویض کرد. همچنین سنسور یخ ساز که وظیفه سفارش یخ ساز را بر عهده دارد ممکن است دچار ایراد شود که حتما باید توسط تعمیرکار متخصص رفع شود.

3-بدن جادویی

این سنسور وظیفه تنظیم خودکار دمای یخچال و نگهداری یخچال با میوه ها و سبزیجات را در دمای 3 درجه سانتیگراد بر عهده دارد. حالا به خاطر این اتاق جادویی دمای یخچال به زیر 58 درجه و بالای 150 درجه می رسد و یا بعضی از قطعات یا اتصالات آسیب دیده است که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

- سنسور یخچال امرسون و سیستم یخ زدایی

اگر دمای این سنسور بالای 57- درجه فارنهایت یا بالای 150 درجه فارنهایت باشد، دمای یخچال شروع به چشمک زدن می کند. البته گاهی اوقات عیوب در قسمت های این قسمت از یخچال نیز روشن می شود. اگر یخچال بیش از 80 ساعت یخ زدایی کند، درجه یخچال با پیغام خطا چشمک می زند.

5- فن داخل یخچال فریزر آمرسون

و اگر فن یخچال خراب باشد یا اتصال کوتاهی در سیم های آن وجود داشته باشد یا موتور فن خراب شده باشد یکی از دلایل سوسو زدن یخچال می تواند باشد.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com